Guvernul a decis: salariul minim va fi diferenţiat
Guvernul a adoptat, în şedinţa de astăzi, ordonanţa de urgenţă care prevede modificarea Codului Muncii. Aceasta introduce definiţia de salariu minim diferenţiat.
După publicarea acesteia în Monitorul Oficial, Executivul urmează să aprobe o hotărâre în care care să fie menţionate sumele.
Ordonanţa de urgenţă nu a figurat pe ordinea de zi publicată de Guvern, ci a intrat pe ordinea de zi suplimentară.
Totodată, ministrul Finanţelor, Eugen Teodorovici, a susţinut că Executivul ar putea să discute, în şedinţa de vineri, ordonanţele privind instituirea unui salariul minim diferenţiat şi înfiinţarea fondurilor suverane, dacă actele normative vor primi toate avizele necesare.
Ministerul Muncii a trimis, la sfârşitul săptămânii trecute, spre avizare interministerială, un proiect de ordonanţă de urgenţă care prevede introducerea unui salariu minim diferenţiat în funcţie de vechime şi de studii.
Salariul minim brut ar urma să crească de la 1.900 de lei pe lună la 2.080 de lei pe lună, iar pentru persoanele cu studii superioare şi pentru cele cu minimum 15 ani vechime, salariul minim brut creşte la 2.350 de lei pe lună.
You must be logged in to post a comment Login
Leave a Reply
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.



